fbpx

Dit zijn 4 gelegenheden om een te gek bedrijfsfeest te organiseren!

Deel via:

De zomervakantie is voorbij en al jouw collega’s zijn straks weer aan het werk. Misschien hebben jullie elkaar al een tijdje niet gezien doordat jullie veel thuis hebben gewerkt tijdens de coronacrisis. Wellicht overweegt het bedrijf waar je werkt zelfs wel om het flexibele thuiswerken aan te houden. Hoe leuk is het dan om een bedrijfsfeest te organiseren waardoor alle collega’s elkaar weer eens zien en bij kunnen kletsen. Nu alleen jouw baas nog even overtuigen? Deze vier gelegenheden zijn perfect voor een bedrijfsfeest!

Organiseer een barbecue in de zomer

Met mooi weer is er altijd een reden voor een feestje! Organiseer in deze periode een barbecue vanuit het bedrijf om bij iedereen het zomergevoel aan te wakkeren. Een zomerbarbecue is de ideale gelegenheid om lekker bij te kletsen met jouw collega’s, om vakantieverhalen aan te horen en om te genieten van een hapje en drankje in de buitenlucht. Onze ervaren DJ’s weten altijd precies de juiste sfeer te creëren voor een zakelijk event, geheel in de stijl van de organisatie waar jij voor werkt. Naast muziek bieden wij ook vele extra’s zoals licht, streamers, sparkulars, een LED verlichte dansvloer en live artiesten. Kortom, alles voor een geslaagde barbecue!

Een pubquiz als teambuilding na het lange thuiswerken

Nu bij de meeste bedrijven de werknemers flexibel thuiswerken, is er een grote kans dat jij je collega’s mist. Wat is er nu leuker dan een personeelsfeest organiseren om het team weer bij elkaar te brengen en het teamgevoel weer naar boven te halen. Wel eens aan een pubquiz gedacht? Onder begeleiding van onze professionele quizmaster word je uitgedaagd om als team antwoord te geven op de meest uiteenlopende vragen. Wij verzorgen jouw pubquiz tot in de puntjes: van een pubquizmaster tot de aankleding. Ook goede muziek zal niet ontbreken. Het enige waar jij je nog druk om hoeft te maken? Wie is die slimste collega?!

Een bedrijfsfeest of -borrel organiseren met kerst

Veel collega’s kijken het hele jaar al uit naar de kerstborrel of het kerstfeest op het werk. Hoe zorg jij ervoor dat de kerstborrel van dit jaar er één is om niet te vergeten? Laat jouw kerstborrel organiseren door SKYFLY! Ben je op zoek naar achtergrondmuziek, een knalfeest met een bedrijfsfeest DJ en live artiest waar de voetjes van de vloer gaan of misschien wel een hilarische pubquiz? Wij organiseren jouw kerstborrel van A tot Z; gehele aankleding, zoals verlichting, een LED dansvloer en vele extra opties. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt! Wat dacht je bijvoorbeeld van een knallende opening of afsluiting van de kerstborrel met onze sparkulars of streamers? Gegarandeerd een kerstborrel voor in de boeken!

Het nieuwe jaar goed inluiden met een nieuwjaarsborrel

De nieuwjaarsborrel is een ideale gelegenheid om de relatie tussen personeel en zakelijke relaties weer eens aan te halen. Weet je niet goed hoe je dit bedrijfsfeest moet organiseren en waar je moet beginnen met zoeken? Onze professionele organisatietalenten helpen jou graag verder! De muziek, de sfeer, de verlichting, de decoratie: we zetten samen met jou een totaalbeleving neer die klopt en past bij jouw organisatie. Denk bij een DJ niet meteen aan een knalfeest. Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om een DJ te boeken die achtergrondmuziek draait waarbij een saxofonist meespeelt. Zo heb je toch een toffe vorm van entertainment, maar is er ook gelegenheid om bij te praten met zakelijke relaties. Zo zijn er veel verschillende opties en combinaties mogelijk. 

Weet je niet goed waar je moet beginnen met het organiseren van een bedrijfsfeest of wil je meer informatie over de mogelijkheden die SKYFLY biedt bij zakelijke evenementen? Neem dan contact met ons op! We helpen je graag bij het organiseren van een onvergetelijk bedrijfsfeest.

Contact

Wil je meer weten over één van onze shows of wil je gewoon simpelweg praten over je feestplannen? Vul dan hieronder je gegevens in. Binnen 12 uur krijg je van ons een reactie. Om contact met ons op te nemen vragen wij je onderstaande gegevens in te vullen. Wanneer mogelijk, kun je ook de feest informatie invullen.

Contactgegevens

Alle velden met een * zijn verplicht.

Niet alle verplichte velden zijn ingevuld








Vraag een persoonlijk gesprek aan