fbpx

Bedrijfs barbecue organiseren? Zo maak je er een geslaagd evenement van!

Deel via:

Wil jij voor de zomervakantie nog een leuk moment inlassen om met het gehele team bijeen te komen? Een bedrijfsbarbecue organiseren is hier perfect voor!  Evalueer met elkaar het eerste deel van het jaar, zorg dat alle neuzen weer dezelfde kant op staan en bedank je medewerkers tegelijkertijd met een leuke middag of avond. Lees hier onze tips voor het organiseren van een bedrijfs bbq.

1. Save the date

Prik zo snel mogelijk een datum en verstuur meteen een uitnodiging naar alle medewerkers. Zo kan iedereen nu alvast rekening houden met de borrel of barbecue. Als je in een groot bedrijf werkt is het handig om rekening te houden met de spreiding van de schoolvakanties.

2. Locatie

Denk alvast na over een locatie voor de zomerbarbecue. Dit kan natuurlijk prima bij jullie op kantoor, als hier de mogelijkheid en ruimte voor is. Is dit niet het geval, dan adviseren wij om een locatie te kiezen met een buitenruimte. Last but not least, als je voor een buitenlocatie kiest is het handig om even na te vragen of er naar binnen uitgeweken kan worden mocht het slecht weer zijn. Kijk dus goed naar de weersomstandigheden, heb zo nodig een backup plan. Een backupplan kan bijvoorbeeld een grote tent zijn of een locatie die ook een serre heeft. Zo heb je toch het zomerse barbecue gevoel.

3. Live entertainment

Nog op zoek naar entertainment voor de jaarlijkse zomerborrel of -barbecue? Met SKYFLY entertainment wordt het gegarandeerd een succes! Een professionele DJ zorgt voor de muziek, geheel naar jullie wensen en voorkeuren.
Echt goed uitpakken? Denk dan eens aan een DJ in combinatie met een live artiest! Zo is een combinatie DJ en saxofonist razend populair. Gaat de saxofonist eenmaal spelen, lukt het bijna niemand om stil te blijven staan of zitten. Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden zoals een zangeres, gitarist, pianist of een combinatie van al deze artiesten. Dit noemen wij ook wel SKYFLY Live.

4. Licht en geluid

Een locatie aankleden is vaak lastiger dan je in eerste instantie denkt. SKYFLY verzorgt naast live entertainment ook verlichting en aankleding van de ruimte, geheel in de stijl van jouw organisatie. Zo verzorgen wij jouw bedrijfsfeest van A tot Z, waardoor jij je alleen nog maar druk hoeft te maken over de invulling van het programma.

 

5. Voordelen van het organiseren van je bedrijfsbarbecue bij SKYFLY

Het organiseren van je bedrijfsbarbecue bij SKYFLY kent veel voordelen. Zo zorgen wij natuurlijk voor het beste entertainment wat goed bij de bedrijfssfeer past. Een live-artiest of DJ kunnen wij zo met de wensen matchen. Ook zullen wij meekijken naar de opties bij de locaties.

Laat jouw sfeervolle bedrijfsborrel op locatie tot in de puntjes verzorgen door SKYFLY entertainment.

Contact

Wil je meer weten over één van onze shows of wil je gewoon simpelweg praten over je feestplannen? Vul dan hieronder je gegevens in. Binnen 12 uur krijg je van ons een reactie. Om contact met ons op te nemen vragen wij je onderstaande gegevens in te vullen. Wanneer mogelijk, kun je ook de feest informatie invullen.

Contactgegevens

Alle velden met een * zijn verplicht.

Niet alle verplichte velden zijn ingevuld








Vraag een persoonlijk gesprek aan