Het is dé gelegenheid om te netwerken en bij te praten met collega’s en eventuele klantrelaties: de bedrijfsborrel. Een informeel samenzijn om de werkweek door te spreken, elkaar beter te leren kennen, successen te vieren of nieuwe plannen aan te kondigen. Afhankelijk van de setting, de sfeer en het doel van de borrel zijn er verschillende manieren om dit goed aan te pakken. Wij geven je in dit artikel 4 leuke ideeën voor een originele bedrijfsborrel.
1. Geef je bedrijfsborrel een extra dimensie met een Silent Disco
Een Silent Disco geeft je bedrijfsfeest of borrel een extra dimensie. Deze danservaring waarbij het publiek een koptelefoon op krijgt en zelf de muziek kan kiezen, zorgt gegarandeerd voor veel plezier. Zowel bij de mensen op de dansvloer als bij de toeschouwers. Zonder koptelefoon zie je mensen dansen, swingen en soms zelfs meezingen zonder dat je zelf de muziek hoort. Grappig en ook handig als je een beperkte ruimte hebt en geen geluidsoverlast wilt ervaren. Met een Silent Disco creëer je het beste van twee werelden: ruimte om te netwerken, bij te praten en ideeën uit te wisselen én gelegenheid om even uit je dak te gaan. Ideaal dus voor een zakelijke borrel.
2. Organiseer een pub- of feestquiz voor teambuilding
Wil je met de bedrijfsborrel het samenhorigheidsgevoel van het personeel versterken en werken aan teambuilding? Dan is een pub- of feestquiz wellicht een goed idee. Een pubquiz zelf organiseren kan echter behoorlijk wat werk zijn. Gelukkig kun je bij SKYFLY ook een pubquiz inhuren. Wij zorgen voor de vragen, de quizmaster en de aankleding. Zodat alles van top tot teen verzorgd is. Natuurlijk kun je daarbij je eigen draai geven aan de invulling van de quiz. Wil je bijvoorbeeld vragen stellen over het bedrijf, het personeel of gebeurtenissen van het afgelopen jaar? Lever dan je eigen vragen aan! Vind je alleen een pubquiz een beetje saai? Kies dan voor de feestquiz met een swingende afsluiting.
3. Regel een bedrijfsborrel met een feestelijk of stijlvol thema
Een goed doorgevoerd thema geeft iedere zakelijke borrel, bedrijfsfeest of feestelijke bijeenkomst meer sfeer en uitstraling. Zeker voor een nieuwjaarsborrel is dit erg leuk. Denk bijvoorbeeld aan oliebollen, champagne, live muziek en een chique dresscode. Daar hoort dan natuurlijk ook een rode loper, sfeervolle verlichting en misschien zelfs wel vuurwerk bij. En die muzikale omlijsting? Die verzorgen wij met liefde! Onze DJ’s voor bedrijfsfeesten zetten een muzikale sfeer neer die hoort bij het feestelijk inluiden van het nieuwe jaar. Of wat dacht je van een DJ met saxofonist, een complete band of een sfeervol zangduo dat jouw gasten bij de deur verwelkomt? De mogelijkheden zijn eindeloos.
4. Heerlijk eten en dansen met een diner dansant
Terug van weggeweest en helemaal te gek voor een bedrijfsborrel, personeelsfeest of nieuwjaarsfeest is een diner dansant. Heerlijk eten en tussen de gangen door een dansje maken. Met deze unieke combinatie van fantastisch eten, fijne muziek en een sfeervolle lichtshow worden op prettige wijze alle zintuigen geprikkeld. Ontvang je gasten met stijlvolle achtergrondmuziek en terwijl zij zich tegoed doen aan de culinaire hoogstandjes, kunnen ze tussendoor heerlijk dansen en genieten van de gezellige sfeer en muziek. Onze ervaren DJ’s weten precies hoe ze er tijdens het eten een geslaagd feestje van moeten maken.
Een spectaculaire bedrijfsborrel organiseren? Neem contact op!
Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden om van jouw bedrijfsborrel een onvergetelijke middag of avond te maken. Zo zijn er tal van extra’s en opties waarmee je jouw zakelijke feest of borrel helemaal zelf kunt vormgeven. Van Streamer Shooters in meerdere kleuren tot magnifieke lichteffecten en trendy foto-opties zoals een Photobooth of de Snappshot foto-app.
Wil je meer weten over deze mogelijkheden of heb je specifieke wensen? Neem dan gerust contact met ons op. Samen organiseren we een spectaculaire bedrijfsborrel die helemaal past bij de identiteit van jouw organisatie.
Contact
Wil je meer weten over één van onze shows of wil je gewoon simpelweg praten over je feestplannen? Vul dan hieronder je gegevens in. Binnen 12 uur krijg je van ons een reactie. Om contact met ons op te nemen vragen wij je onderstaande gegevens in te vullen. Wanneer mogelijk, kun je ook de feest informatie invullen.